Nebyť online a podnikať? To je v dnešnej dobe priam nemožné. Keď niečo potrebujeme kúpiť, objednať, zväčša si pozeráme firmy, ktoré daný produkt predávajú, práve na internete.
Ak podnikáte, bez vlastného webu sa do toho ani nepúšťajte. Kvalitný web je totiž základom úspechu každého podnikateľského subjektu. Ako by mala vyzerať konkurencieschopná firemná web stránka? Prezradíme vám.
Jednoduchá a prehľadná
Príliš prešpekulované web stránky sú vopred odsúdené na neúspech. Ak chcete zákazníkov zaujať, na oslovenie máte doslova iba pár sekúnd. Ak je váš web prehľadný a jednoduchý, zákazník na vašom webe pobudne viac a nebude mať dôvod hľadať ďalej.
Nájsť čo potrebujeme rýchlo je jedna z podmienok, na ktorých si pri výbere webu budeme zakladať. Ak chcete, aby vaša web stránka bola konkurencieschopná, musí byť prehľadná a jednoduchá. Tvorba moderného webu musí byť preto v rukách skúsených odborníkov.
Zaujímavý dizajn
Ľudia nakupujú očami a na to treba myslieť aj tesne pred vytvorením novej web stránky. Dizajn vašej web stránky musí byť zaujímavý a zároveň musí jasne definovať oblasť vášho podnikania – vaše zameranie. Ak web stránka zákazníka nezaujme aj po vizuálnej stránke, ide hľadať ďalej. Možno si to mnohí z vás ani neuvedomujete, ale aj na dizajn webu prihliadate, keď si vyberáte firmu, od ktorej budete nakupovať produkt/ chcieť službu.
Okrem loga a celkového grafického prevedenia si dajte na nový web aj kvalitné fotografie. Realistické fotografie produktov sú potrebné pre to, aby ste zákazníkov zaujali a presvedčili ich, aby nakupovali u vás.
Text
Aj text a popisky k produktom rozhodujú o tom, či váš web bude konkurencieschopný, alebo nie. Popisok produktu alebo predstavenie služby sú rozhodujúce pri nákupe, preto sa nebojte podrobne popísať produkt/ službu. Každý zákazník si predsa zaslúži vedieť podrobné informácie.
Skúste sa pohrať aj s prezentačnými videami a nebojte sa pustiť aj do tvorby blogu.
Zdroj obrázka: Autor: ronstik / Shutterstock.com